A vegades trobar un restaurant que t’enamori més enllà del menjar és complicat. Fa poc vam visitar Abrassame, un restaurant ubicat a la Cúpula de Les Arenes on podreu menjar súper bé mentre gaudiu d’unes vistes de Barcelona  envejables.

1149145_525020254233729_804438396_o

El restaurant

Abrassame és un restaurant familiar que va obrir les seves portes el març de 2012, fa quasi 4 anys. Ubicat al centre comercial de Les Arenes, és un restaurant de cuina mediterrània especialitzat en peixos i mariscos, portats diàriament de la llotja, i cuinats a la brasa, planxa o forn; també trobareu una gran selecció de carn de gran qualitat.

Compten amb més de 30 plats per picotejar, com musclos, calamars, pernil de Bellota, braves, i un llarg etc. Ara us ensenyarem tots els plats que vam provar i ens van fer gaudir d’una nit post nadalenca.

El local compta amb diferents espais, cadascun perfecte per diferents ocasions i tots decorats amb motius que recorden a les brases.

IMG_3981A nosaltres ens va enamorar la zona de bodegues, amb una gran col·lecció de vins (alguns antiquíssims) i taules tipo “tasca”.

També compten amb dos menjadors privats, ideals per menjar d’empresa, de família o retrobaments de grans grups d’amics.

Al cor d’Abrassame es troba el gran menjador central, amb el Showcooking rodejat d’una gran barra central, on es pot menjar mentre es contempla l’exposició i cocció diària dels millors peixos.

I finalment, tenen amb una magnífica terrassa, on vam sopar nosaltres, amb unes vistes úniques de la ciutat comtal. Està perfectament climatitzada per gaudir-la durant tot l’any. Si us som sincers, ja pensem a tornar quan faci més bo i estigui oberta, per prendre un bon vinet amb alguna tapeta prenent l’aire.

La nostra experiència

Vam començar amb una copeta de vi rosat xilè de Bodegas Torres, Santa Digna, amb tocs de fruites vermelles.

Aquest vi va acompanyar a una excel·lent Amanida de pollastre arrebossat (súper cruixent) amb xerris, anacards, alvocat, endívies i una salseta vermella picant (amb regust de tabasco), una bona combinació de sabors. Tot acompanyat amb un bon pa amb tomàquet.

Llavors vam canviar de vi. Aquest cop un blanc DO Terra Alta, Germans Balart, el qual ens va acompanyar durant diferents plats.

El primer va ser un Tàrtar de corbina amb una base d’alvocat, per menjar-se’n un darrere un altre!

Vam seguir amb un Caneló vegetal, fet amb tomàquets secs, espinacs, formatge de tetilla i salsa pesto. Una absoluta passada, 100% recomanable.

Vam seguir amb el Viatge a Tailàndia, uns fideus tailandesos servits amb un caldo de curry i verduretes vàries. Un toc asiàtic al menú, de gust potent i amb un toc picant, boníssim.

Per seguir aquesta magnífica nit, van arribar els Cors de carxofes amb foie fresc i reducció de Pedro Jiménez. Aprofiteu per anar-hi mentre sigui temporada i proveu aquest platàs, us n’enamorareu (nosaltres ja ho vam fer).

L’últim plat el va acompanyar ValTravieso, un Ribera del Duero negre.

Com a últim plat, vam provar un bon Entrecot a la brasa acompanyat de verduretes també a la brasa. Increïbles.

Vam acabar la nit amb unes postres perfectes, una Crema de coco amb plàtan flamejat i gelat de te verd. Després d’un sopar amb tants plats no ve de gust algo dens, i aquesta combinació era perfecte.

El punt i final el va donar un bon cafetó.

Nosaltres vam fer un menú per degustar al màxim l’essència d’Abrassame, però si hi voleu sopar una nit el seu preu mitjà és de 30€ per persona, perfecte per la qualitat del producte que ofereixen.

Sé que és complicat plantejar-se anar a un restaurant ubicat a Les Arenes, ja que podem pensar que és un lloc per guiris, però us assegurem que aquí menjareu de luxe.

Això és tot per avui, esperem que hagueu gaudit d’aquesta entrada i…

BON PROFIT!!!

Abrassame

• Direcció: Cúpula del Centre Comercial Les Arenes, a Gran vía de les Corts Catalanes, 375 – 385, 08015 Barcelona
  • Telèfon: +34 934 255 491
  • Horari: De dilluns a diumenge de 12.00h. a 00.00h.