Menjat Barcelona | Descobrim la gastronomia barcelonina

Apassionats de la gastronomia amb ganes de gaudir dels millors restaurants de Barcelona.

Roger Dies

És qui posa seny en la parella, i al blog. És d’aquelles persones que et fan tocar de peus a terra i reflexionar. Gran catador de vins, cerveses, sushi, formatges, xocolates, tes i cafès, cuina tradicional, exòtica i moderna; bé, i tot el que queda també.

Com a bon català sempre buscarà la manera més econòmica d’anar a sopar. Tot un as buscant per bcnrestaurantes.com, El Tenedor, atrapalo.com i moltes d’altres que segur que se’ns escapen.

Podeu contactar amb ell a roger@menjatbarcelona.com

  1. Roger,

    Te escribimos desde BcnRestaurantes porque somos seguidores de Menja’t Barcelona y nos encanta leerte. Unos días atrás te enviamos una nota de prensa sobre el estreno de nuestra nueva web http://www.bcnrestaurantes.com y nos gustaría saber si nos ayudarías a difundir la información.

    Se trata de una página web con un diseño más fresco y actual que la anterior, que se adapta a todos los dispositivos, para que puedas reservar en tu restaurante favorito desde tu ordenador, tablet o móvil.

    Además, para que encontrar mesa para tu próxima celebración no sea un dolor de cabeza, BcnRestaurantes cuenta con un buscador cómodo y rápido que te sugiere restaurantes disponibles para la fecha y número de comensales que necesites.

    Creemos que la información puede tener cabida en tu blog, así que estaremos encantados de hablar contigo sobre un posible acuerdo de colaboración.

    ¡Esperamos tus noticias!
    Puedes escribirme a este mail o llamarme al 933 300 303 de 9:30-18:30h.

    Un saludo,

    Silvia Roig

Deja un comentario

Creado con WordPress & Tema de Anders Norén

Vols estar al dia de les novetats de Menja't Barcelona?
Inscriu-te a la nostra Newsletter!
No cedirem les teves dades a ningú.